A megrendelést házhoz kérheted online fizetéssel, utánvéttel készpénzzel, vagy bankkártyával fizetve a futárnál.
Személyes átvételre is van lehetőség az üzletben: Algyői út, 72.
Az üzlet nyitvatartása: H-P: 6:30 – 18:00, Szo.: 6:30 – 13:00
A megrendelés véglegesítésénél van lehetőséged kiválasztani a fizetési módot: online fizetés, bankkártyás fizetés a futárnál, vagy készpénzes fizetés a futárnál a helyszínen.Kérjük, hogy a fizetési szándékodat jól gondolod át, hiszen a futárnál a helyszínen már nem lesz lehetőséged más fizetési módot választani.
Élelmiszer csomag átvétele a futártól
Javasoljuk, hogy a csomag kézbesítésekor a Vásárló a futár jelenlétében ellenőrizze a csomag tartalmát és állapotát. Kérjük, győződjön meg róla, hogy minden megrendelt termék hiánytalanul megérkezett és kifogástalan állapotban van. A futárnak nem faladata, hogy a csomag átnézését javasolja. Az ellenőrzést a Vásárlónak kell kezdeményeznie.
Friss47 Menza
Kiszállított menüvel kapcsolatos reklamáció esetén kérjük mihamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon: 📞+36 30 5305131
- Amennyiben pontos kiszállítási adatokat adott meg, de az étel nem érkezett meg 13 óráig
- A kiszállított étel a személyes átvételkor már kihűlt, kifolyt, esetleg más minőségi észrevétele van
- Ha nem azt az ételt kapta, amit kért, vagy hiányosságot tapasztalt
Lemaradás esetén az aznapi pótlást a menza nyitvatartási idején belül, illetve az adott étel rendelkezésre állásának függvényében tudjuk biztosítani. Másik napon történő pótlás esetén kérjük vegye figyelembe az arra a napra vonatkozó ételválasztékot.Amennyiben a kiszállítás Vásárlónk kérésére személyes átvétel nélkül történik (mert pl. a portán kell hagynia a futárnak a csomagot), az ételek minőségéért és a rendelés hiánytalanságáért felelősséget nem tudunk vállalni.
Reklamációs határidő
Reklamációt kizárólag a csomag átvételét követő 2 órán belül tudunk elfogadni. Kérjük, hogy hibás, hiányos ,vagy nem megfelelő termék esetén haladéktalanul értesítsen minket telefonon az alábbi elérhetőségen:
📞+36 30 5305131
Amennyiben a reklamáció a termék minőségi állapotára vonatkozik (pl. romlott, sérült, nem megfelelő), kérni fogjuk, hogy a hibát fényképpel igazolja e-mailben. A reklamáció elbírálását követően, elfogadott panasz esetén a termék értékének megfelelő kuponkódot állítunk ki, amelyet a Vásárló a következő rendelés során tud felhasználni.
Hiányzó termék jelzése
Ha a Vásárló észreveszi, hogy a rendeléséből valami lemaradt, és ezt a futárnál személyesen, vagy a kézbesítést követő 2 órán belül jelzi az elérhetőségeinken, a következő lehetőségeket biztosítjuk:
A hiányzó terméket pótoljuk
(ha még szükség van rá), vagy
A hiányzó termék értékének megfelelő kupont adunk,
amelyet a következő vásárláskor be tud váltani.
2 órát meghaladó bejelentés
Amennyiben a Vásárló a kézbesítést követően 2 órán túl jelzi a problémát, sajnos nem áll módunkban a reklamációt elfogadni, vagy bármilyen formában kártalanítást nyújtani, még abban az esetben sem, ha a termék másnap/későbbi napokon került felhasználásra, így a termék minőségére ekkor derült fény.